Wie aan sterke merken en effectieve reclame denkt, denkt niet meteen aan samenwerken. Toch is vrijwel elke campagne het product van een intensieve samenwerking tussen een klant en vaak meerdere bureaus.
Als we effectiever werk willen maken, sterkere merken willen bouwen en de kans op een rooskleurige toekomst voor marketing willen vergroten, zullen we meer te weten moeten komen van wat klant-bureausamenwerkingen succesvol maakt. Aan de hand van uitgebreid literatuuronderzoek en gesprekken met professionals schetst deze publicatie de contouren en condities van succesvol samenwerken. Verplichte kost voor iedereen die merken wil laten dansen.
‘Als merken gaan dansen: over succesvol samenwerken tussen klanten en bureaus’ is geschreven door Dr. Daan Muntinga.
Wil je meer weten over bureausamenwerking? Download dan hieronder de SWOCC-publicatie ‘Als merken gaan dansen: over succesvol samenwerken tussen klanten en bureaus‘. Nog geen begunstiger? Bekijk hier de mogelijkheden.