persoon

Ronald Voorn

Delen:

Ronald VoornRonald Voorn is sinds 1982 actief met het managen van merken. Tot 1992 in de reclamewereld, daarna aan klantzijde bij Heineken en sinds 2013 in de wetenschap. Hij is senior docent en onderzoeker aan de HU binnen het lectoraat Marketing & Customer Experience alsmede docent advertising & consumer psychology in het masterjaar aan de Universiteit Twente. Daarnaast is hij commissaris en toezichthouder en jurylid voor de SAN ABC accenten. Hij hoopt binnenkort zijn PhD te behalen op het gebied van consumentenpsychologie met het onderwerp hoe menselijke waarden het consumentengedrag beïnvloeden. Zijn publicaties daarover zijn te vinden in de Journal of Consumer Behaviour en Journal of Brand Management. Hij won samen met Daan Muntinga een best paper award op de 5th International Consumer Brand Relations Conference, Porto, Portugal op het gebied van de rol van warmte en competentie in verschillende productcategorieën. Ronald blogt geregeld op Marketingfacts en dan met name de laatste tijd over hoe duurzamer consumentengedrag te bevorderen is.

Neem contact op met Ronald Voorn

Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.