persoon

Daan Jongen

Delen:

Daan Jongen

Daan Jongen is Lead Concept & Content bij het creatieve label AM Beyond* van het mediabureau Abovo Maxlead.  

Daan (1991) is een creatief in hart en nieren. Als bestuurslid van het Genootschap voor Reclame zoekt hij graag de verbinding op tussen vakidioten uit de reclame en de knappe koppen in de wetenschap. Hij rondde naar eigen zeggen net te vroeg zijn bachelor Communicatiewetenschap aan de UvA af in 2013. Juist daarom is hij altijd nieuwsgierig geweest naar vraagstukken op het gebied van beïnvloeding via (sociale) media.  

Vanuit die nieuwsgierigheid schrijft hij columns voor SWOCC waarin hij vragen stelt over hoe merken kunnen opvallen en hoe je commerciële boodschappen overbrengt binnen de kaders van de platformen waarop die merken zichtbaar zijn maar ook juist over maatschappij brede issues die raakvlakken hebben met marketing, sociale media en andere ontwikkelingen. 

Neem contact op met Daan Jongen

Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.