persoon

Carola Volman

Delen:

Carola Volman is sinds 2011 werkzaam bij Ziggo. Als Director Customer Excellence is zij verantwoordelijk voor Insights, Analytics en Customer Experience Management. Carola gaf eerder leiding aan research & intelligence-afdelingen bij ING Bank, Postbank/ING en aan bureauzijde bij Jungle Minds, Millward Brown en ISEO.

Carola heeft communicatiewetenschap gestudeerd aan de UvA en is van oorsprong een nieuwsgierige en ondernemende onderzoeker. Ze streeft ernaar de consument en haar behoeften volledig te doorgronden, om daarmee insight-based communicatie, marketing en sales te stimuleren en hiermee echt het verschil te kunnen maken: voor zowel klant als organisatie. Ze heeft ruime ervaring met positioneringsvraagstukken, merk- en communicatie-onderzoek en neemt deze ervaring mee in haar rol binnen de Raad van Advies.

Carola is getrouwd, heeft twee zoons en woont in Heemstede. Met ingang van 2016 maakt zij deel uit van de Raad van Advies van SWOCC.

Neem contact op met Carola Volman

Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.