Het aankomende trendrapport van SWOCC staat deze week in de media centraal: marketingplatforms zoals MarketingTribune, Marketing Report, Fonk Magazine en Daily Data Bytes brengen onze nieuwste inzichten over de marketingtrends van de toekomst onder de aandacht.
Benieuwd wat de toekomst van merken voor jouw strategie betekent? Op 28 mei publiceert SWOCC het trendrapport Het merk als kompas in tijden van paradoxale spanningen. Dit rapport onderzoekt zes fundamentele dilemma’s waarmee merken worden geconfronteerd, van AI en inclusie tot korte- versus langetermijndenken. Niet zomaar trends, maar wetenschappelijk gefundeerde inzichten die marketeers en brand professionals helpen navigeren in een complex landschap.
Het rapport verschijnt online en wordt op 11 juni uitgereikt tijdens het 30 jaar SWOCC jubileumevent. Ontdek hoe jouw merk een betrouwbaar kompas kan worden in deze paradoxale tijden. Blijf voorop lopen met SWOCC. Lees het SWOCC Trendrapport vanaf 28 mei hier op www.swocc.nl.