To main content
To navigation
Open Swocc op linkedin
Inloggen
Inloggen onderwijs
Activeer jouw account
Open menu
Nieuws
Lopend onderzoek
Publicaties
Modellenbank
Evenementen
Kennisbank
Voor wie
SWOCC onderwijs
Over SWOCC
Open zoekbalk
Word begunstiger
S
|
Kennisbank
Kennisbank
Dit is de kennisbank
Er zijn
resultaten
Het A to Sustainability Model
Model van de Maand
26/06/25 door Piet Hein Coebergh
Lees verder over Het A to Sustainability Model
Van 5 sterren naar een 1 ster review…? Hoe mond-tot-mondreclame je merk beïnvloedt na aankoop
Blogs uit de wetenschap
24/06/25 door brittakoning
Lees verder over Van 5 sterren naar een 1 ster review…? Hoe mond-tot-mondreclame je merk beïnvloedt na aankoop
‘Oh Chips’ we hadden ons beter kunnen verdiepen in onze omgeving
Columns
19/06/25 door Frank Peters
Lees verder over ‘Oh Chips’ we hadden ons beter kunnen verdiepen in onze omgeving
Terugblik: SWOCC event - 30 Jaar SWOCC en de Toekomst van Merkcommunicatie
Terugblikken op events
18/06/25 door SWOCC
Lees verder over Terugblik: SWOCC event - 30 Jaar SWOCC en de Toekomst van Merkcommunicatie
SWOCC Selectie 2025 - 2: positionering
Publicatiedatum: 16/06/25
Lees verder over SWOCC Selectie 2025 - 2: positionering
Balanceren met de branding van ‘groene innovaties’
SWOCC Selectie artikel
16/06/25 door Remko Herremans
Lees verder over Balanceren met de branding van ‘groene innovaties’
Het geheim van een onvergetelijke (reis)ervaring
SWOCC Selectie artikel
16/06/25 door Tijs Timmerman
Lees verder over Het geheim van een onvergetelijke (reis)ervaring
Een goede naam opbouwen: waarom meervoud werkt
SWOCC Selectie artikel
16/06/25 door Joost Verhoeven
Lees verder over Een goede naam opbouwen: waarom meervoud werkt
Het portfolio-effect op positionering: verrijking of juist verwarring?
SWOCC Selectie artikel
16/06/25 door Onno Maathuis
Lees verder over Het portfolio-effect op positionering: verrijking of juist verwarring?
Distinctive Brand Assets (DBA’s): meer dan een logo voor het merk
SWOCC Selectie artikel
16/06/25 door Bart Soels
Lees verder over Distinctive Brand Assets (DBA’s): meer dan een logo voor het merk
Sharp maakt korte metten met het STP-model van Kotler: heeft hij wel gelijk?
SWOCC Selectie artikel
16/06/25 door Margot Bouwman
Lees verder over Sharp maakt korte metten met het STP-model van Kotler: heeft hij wel gelijk?
De verloren schatkist van marketingwetenschap
Columns
12/06/25 door Daan de Raaf
Lees verder over De verloren schatkist van marketingwetenschap
Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie
Naam
*
Voornaam
Achternaam
E-mailadres
*
Inschrijven
Name
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.