To main content
To navigation
Open Swocc op linkedin
Inloggen
Inloggen onderwijs
Activeer jouw account
Open menu
Nieuws
Lopend onderzoek
Publicaties
Modellenbank
Evenementen
Kennisbank
Voor wie
SWOCC onderwijs
Over SWOCC
Open zoekbalk
Word begunstiger
S
|
Kennisbank
Kennisbank
Dit is de kennisbank
Er zijn
resultaten
Inzicht boven input: een andere kijk op marketingbesluitvorming
Columns
15/05/25 door Timon Damen
Lees verder over Inzicht boven input: een andere kijk op marketingbesluitvorming
Don’t read this blog! - and the reason why you still want to read this blog
Blogs uit de wetenschap
09/05/25 door Kaat van Latenstein
Lees verder over Don’t read this blog! - and the reason why you still want to read this blog
From Trends to Transactions: The Power of Viral Branding on TikTok
Blogs uit de wetenschap
07/05/25 door Isabelle van Rijn
Lees verder over From Trends to Transactions: The Power of Viral Branding on TikTok
Hoe behoud je consumentenvertrouwen bij een rebranding?
Blogs uit de wetenschap
01/05/25 door Sam Kemmeren
Lees verder over Hoe behoud je consumentenvertrouwen bij een rebranding?
Het Extended Transportation-Imagery Model
Model van de Maand
24/04/25 door Piet Hein Coebergh
Lees verder over Het Extended Transportation-Imagery Model
De ecologische handafdruk: preach what you practice
Blogs uit de wetenschap
22/04/25 door Reint Jan Renes
Lees verder over De ecologische handafdruk: preach what you practice
Van klaslokaal naar de praktijk: waarom merken en onderwijs elkaar nodig hebben
Columns
17/04/25 door Fiona Cordes
Lees verder over Van klaslokaal naar de praktijk: waarom merken en onderwijs elkaar nodig hebben
Terugblik: SWOCC event - Merkboodschappen in Beeld: De Kracht van User-Generated Content
Terugblikken op events
16/04/25 door SWOCC
Lees verder over Terugblik: SWOCC event - Merkboodschappen in Beeld: De Kracht van User-Generated Content
SWOCC In Gesprek: Wat als je medewerkers je sterkste merkdragers zijn?
SWOCC In Gesprek
11/04/25 door SWOCC
Lees verder over SWOCC In Gesprek: Wat als je medewerkers je sterkste merkdragers zijn?
92 - De overtuigingskracht van Brand-related User Generated Content
Publicatiedatum: 09/04/25
Lees verder over De overtuigingskracht van Brand-related User Generated Content
Merken en UGC: Herken jij marketing als het van een vriend komt?
Blogs uit de wetenschap
02/04/25 door Marie-Selien Fakkert
Lees verder over Merken en UGC: Herken jij marketing als het van een vriend komt?
Het DSMM Model
Model van de Maand
27/03/25 door Piet Hein Coebergh
Lees verder over Het DSMM Model
Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie
Naam
*
Voornaam
Achternaam
E-mailadres
*
Inschrijven
Phone
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.