To main content
To navigation
Open Swocc op twitter
Open Swocc op linkedin
Open Swocc op facebook
Inloggen
Inloggen onderwijs
Open menu
Nieuws
Kennisbank
Modellenbank
Evenementen
Publicaties
Voor wie
SWOCC onderwijs
Over SWOCC
Open zoekbalk
Zoek...
Generic filters
Hidden label
Exact matches only
Hidden label
Hidden label
Hidden label
Word begunstiger
S
|
Kennisbank
Kennisbank
Dit is de kennisbank
Toon alles
Proefschriften
Publicaties
Rapporten
SWOCC Selectie
B2B
Branding & Strategie
Marketing
Media, Reclame & Consumentengedrag
Reputatie & Webcare
Retail & Productmarketing
Technologie & Privacy
Blogs uit de SWOCC Selectie
Blogs uit de wetenschap
Columns
Interviews
Podcast
SWOCC Selectie artikel
Verslagen van evenementen
Er zijn
998
resultaten
Zo denken consumenten over personaliseringsstrategieën
Blogs uit de SWOCC Selectie
07/07/22 door SWOCC
Lees verder over Zo denken consumenten over personaliseringsstrategieën
Verslag: Brandr – de kroniek van een merk
Verslagen van evenementen
07/07/22 door SWOCC
Lees verder over Verslag: Brandr – de kroniek van een merk
Hoe communiceer je de "triple bottom line”?
Blogs uit de SWOCC Selectie
06/07/22 door SWOCC
Lees verder over Hoe communiceer je de "triple bottom line”?
Mega of micro-influencers: wie komt oprechter over?
Blogs uit de SWOCC Selectie
05/07/22 door SWOCC
Lees verder over Mega of micro-influencers: wie komt oprechter over?
Wat voor effect heeft de inzet van AI in winkels op klandizie?
Blogs uit de SWOCC Selectie
04/07/22 door SWOCC
Lees verder over Wat voor effect heeft de inzet van AI in winkels op klandizie?
Geïntegreerd merkdenken: van communicatie naar customer experience
Columns
29/06/22 door Boris Nihom
Lees verder over Geïntegreerd merkdenken: van communicatie naar customer experience
Fear of Missing Out: een bedreiging voor de loyaliteit van de consument
Blogs uit de wetenschap
28/06/22 door Ellen Groenestein
Lees verder over Fear of Missing Out: een bedreiging voor de loyaliteit van de consument
Reclamewerkingsmodellen Giep Franzen geven merken nog steeds houvast
Columns
28/06/22 door Jeroen de Bakker
Lees verder over Reclamewerkingsmodellen Giep Franzen geven merken nog steeds houvast
Meer aandacht voor de zintuigen heeft zin. Zelfs in a Digital World.
Columns
27/06/22 door Ronald Laan
Lees verder over Meer aandacht voor de zintuigen heeft zin. Zelfs in a Digital World.
De kunst van het kiezen
Columns
25/06/22 door Marc Oosterhout
Lees verder over De kunst van het kiezen
Politieke merken en het zelfconcept
Columns
24/06/22 door Tom Dobber
Lees verder over Politieke merken en het zelfconcept
Reclame en fake news: lopen merken het risico om ‘besmet’ te raken?
Blogs uit de wetenschap
23/06/22 door Brahim Zarouali
Lees verder over Reclame en fake news: lopen merken het risico om ‘besmet’ te raken?
«
1
…
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
…
84
»
Geen resultaten gevonden
Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie
E-mailadres
*
Inschrijven
Mailing type
1x per maand de nieuwsbrief
Ieder kwartaal SWOCC Selectie
Comments
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.