To main content
To navigation
Open Swocc op twitter
Open Swocc op linkedin
Open Swocc op facebook
Inloggen
Inloggen onderwijs
Open menu
Nieuws
Kennisbank
Modellenbank
Evenementen
Publicaties
Voor wie
SWOCC onderwijs
Over SWOCC
Open zoekbalk
Zoek...
Generic filters
Hidden label
Exact matches only
Hidden label
Hidden label
Hidden label
Word begunstiger
S
|
Kennisbank
Kennisbank
Dit is de kennisbank
Toon alles
Proefschriften
Publicaties
Rapporten
SWOCC Selectie
B2B
Branding & Strategie
Marketing
Media, Reclame & Consumentengedrag
Reputatie & Webcare
Retail & Productmarketing
Technologie & Privacy
Blogs uit de SWOCC Selectie
Blogs uit de wetenschap
Columns
Interviews
Podcast
SWOCC Selectie artikel
Verslagen van evenementen
Er zijn
994
resultaten
Cute aggression in marketing: eerst aaien en dan knijpen?
Blogs uit de wetenschap
11/10/22 door Paul Ketelaar
Lees verder over Cute aggression in marketing: eerst aaien en dan knijpen?
Alles wordt duurder, hoe reageren consumenten hierop?
Blogs uit de SWOCC Selectie
10/10/22 door SWOCC
Lees verder over Alles wordt duurder, hoe reageren consumenten hierop?
Hoe definieer je Brand Awareness?
Blogs uit de SWOCC Selectie
06/10/22 door SWOCC
Lees verder over Hoe definieer je Brand Awareness?
Nostalgie of ‘forestalgie’: refereren naar het verleden of de toekomst?
SWOCC Selectie artikel
03/10/22 door SWOCC
Lees verder over Nostalgie of ‘forestalgie’: refereren naar het verleden of de toekomst?
De FCB-matrix: een vergeten model in de moderne marketingwereld
SWOCC Selectie artikel
03/10/22 door SWOCC
Lees verder over De FCB-matrix: een vergeten model in de moderne marketingwereld
Hoe kunnen betekenisvolle verhalen de waardering van producten verbeteren?
SWOCC Selectie artikel
03/10/22 door SWOCC
Lees verder over Hoe kunnen betekenisvolle verhalen de waardering van producten verbeteren?
Nu kopen of uitstellen: het effect van prijsverandering op het koopgedrag van consumenten
SWOCC Selectie artikel
03/10/22 door SWOCC
Lees verder over Nu kopen of uitstellen: het effect van prijsverandering op het koopgedrag van consumenten
Brand Awareness: wat betekent het en hoe meet je het?
SWOCC Selectie artikel
03/10/22 door SWOCC
Lees verder over Brand Awareness: wat betekent het en hoe meet je het?
Echt waar? Waarom we desinformatie geloven en verspreiden.
Blogs uit de wetenschap
03/10/22 door Reint Jan Renes
Lees verder over Echt waar? Waarom we desinformatie geloven en verspreiden.
Een duik in de psychologie: Hoe beïnvloedt onzekerheid onze (partner)keuze?
Blogs uit de wetenschap
26/09/22 door SWOCC
Lees verder over Een duik in de psychologie: Hoe beïnvloedt onzekerheid onze (partner)keuze?
Welke verwachtingen wekken menselijke chatbots bij de klant?
Blogs uit de wetenschap
15/09/22 door Charlotte Hooijdonk
Lees verder over Welke verwachtingen wekken menselijke chatbots bij de klant?
Advergames: Hoe gamificatie zorgt voor positieve merkeffecten
Blogs uit de wetenschap
08/09/22 door Eva van Reijmersdal
Lees verder over Advergames: Hoe gamificatie zorgt voor positieve merkeffecten
«
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
…
83
»
Geen resultaten gevonden
Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie
E-mailadres
*
Inschrijven
Mailing type
1x per maand de nieuwsbrief
Ieder kwartaal SWOCC Selectie
Name
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.