To main content
To navigation
Open Swocc op twitter
Open Swocc op linkedin
Open Swocc op facebook
Inloggen
Inloggen onderwijs
Open menu
Nieuws
Kennisbank
Modellenbank
Evenementen
Publicaties
Voor wie
SWOCC onderwijs
Over SWOCC
Open zoekbalk
Zoek...
Generic filters
Exact matches only
Word begunstiger
S
|
Kennisbank
Kennisbank
Dit is de kennisbank
Toon alles
Proefschriften
Publicaties
Rapporten
SWOCC Selectie
B2B
Branding & Strategie
Marketing
Media, Reclame & Consumentengedrag
Reputatie & Webcare
Retail & Productmarketing
Technologie & Privacy
Blogs uit de SWOCC Selectie
Blogs uit de wetenschap
Columns
Interviews
Podcast
Speciale uitgave: merken in magere tijden
SWOCC Selectie artikel
Verslagen van evenementen
Er zijn
1054
resultaten
Zo zorg je dat de consument uw printadvertentie begrijpt
Blogs uit de wetenschap
09/10/17 door Christian Burgers
Lees verder over Zo zorg je dat de consument uw printadvertentie begrijpt
Merkmanagement: wanneer moet je merken uit een portfolio verwijderen?
Blogs uit de SWOCC Selectie
04/10/17 door SWOCC
Lees verder over Merkmanagement: wanneer moet je merken uit een portfolio verwijderen?
Reageren met online klantenservice: liever snel dan goed?
Blogs uit de wetenschap
03/10/17 door Christine Liebrecht
Lees verder over Reageren met online klantenservice: liever snel dan goed?
Negatieve word of mouth: juist positief voor consumentengedrag
Blogs uit de SWOCC Selectie
30/09/17 door SWOCC
Lees verder over Negatieve word of mouth: juist positief voor consumentengedrag
Succesvolle valorisatie: hoe werk je samen met universiteiten?
Blogs uit de SWOCC Selectie
27/09/17 door SWOCC
Lees verder over Succesvolle valorisatie: hoe werk je samen met universiteiten?
Leidt liken op Facebook tot merkliefde?
Blogs uit de wetenschap
26/09/17 door Marijn Meijers
Lees verder over Leidt liken op Facebook tot merkliefde?
'Ikigai' – het wondermiddel voor groei, loyaliteit en merkwaarde
Columns
20/09/17 door Jasper Bronner
Lees verder over 'Ikigai' – het wondermiddel voor groei, loyaliteit en merkwaarde
One size fits all? Hoe je als PR-professional de aandacht van journalisten trekt
Blogs uit de wetenschap
18/09/17 door Mark Boukes
Lees verder over One size fits all? Hoe je als PR-professional de aandacht van journalisten trekt
Crisiscommunicatie tips: waarom je zelf het slechte nieuws moet vertellen
Blogs uit de wetenschap
12/09/17 door Jos Hornikx
Lees verder over Crisiscommunicatie tips: waarom je zelf het slechte nieuws moet vertellen
Boys will be boys? Hoe kinderen naar sekse-stereotype reclames kijken
Blogs uit de wetenschap
04/09/17 door Esther Rozendaal
Lees verder over Boys will be boys? Hoe kinderen naar sekse-stereotype reclames kijken
Reclamebereik: We kunnen het meten, maar nooit echt weten
Columns
30/08/17 door John Faasse
Lees verder over Reclamebereik: We kunnen het meten, maar nooit echt weten
Hoe mooie producten leiden tot ontevreden consumenten
Blogs uit de wetenschap
28/08/17 door Ilona de Hooge
Lees verder over Hoe mooie producten leiden tot ontevreden consumenten
«
1
…
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
…
88
»
Geen resultaten gevonden
Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie
E-mailadres
*
Inschrijven
Mailing type
1x per maand de nieuwsbrief
Ieder kwartaal SWOCC Selectie
Comments
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.