To main content
To navigation
Open Swocc op linkedin
Inloggen
Inloggen onderwijs
Open menu
Nieuws
Lopend onderzoek
Publicaties
Modellenbank
Evenementen
Kennisbank
Voor wie
SWOCC onderwijs
Over SWOCC
Open zoekbalk
Zoek...
Generic filters
Exact matches only
Word begunstiger
S
|
Kennisbank
Kennisbank
Dit is de kennisbank
Toon alles
Proefschriften
Publicaties
Rapporten
SWOCC Selectie
B2B
Branding & Strategie
Marketing
Media, Reclame & Consumentengedrag
Reputatie & Webcare
Retail & Productmarketing
Technologie & Privacy
Blogs uit de SWOCC Selectie
Blogs uit de wetenschap
Columns
Interviews
Model van de Maand
Podcast
Speciale uitgave: merken in magere tijden
SWOCC Selectie artikel
Terugblikken op events
Er zijn
1170
resultaten
Strategische inzet MVO voor het optimaliseren van brand equity
SWOCC Selectie artikel
01/06/19 door SWOCC
Lees verder over Strategische inzet MVO voor het optimaliseren van brand equity
Groeistrategieën: Hoe lijnextensies een moedermerk kunnen verzwakken.
SWOCC Selectie artikel
01/06/19 door SWOCC
Lees verder over Groeistrategieën: Hoe lijnextensies een moedermerk kunnen verzwakken.
Het gebruik van grote en kleine letters in de merknaam
SWOCC Selectie artikel
01/06/19 door SWOCC
Lees verder over Het gebruik van grote en kleine letters in de merknaam
Co-creatie van merkidentiteit: dynamiek tussen merkmanagers en de merkcommunity
SWOCC Selectie artikel
01/06/19 door SWOCC
Lees verder over Co-creatie van merkidentiteit: dynamiek tussen merkmanagers en de merkcommunity
AI (Artificial Intelligence), wat is het en hoe beïnvloedt het ons?
SWOCC Selectie artikel
01/06/19 door SWOCC
Lees verder over AI (Artificial Intelligence), wat is het en hoe beïnvloedt het ons?
In discussie met het vakgebied: bouwen aan een betekenisvol merk
Terugblikken op events
23/05/19 door SWOCC
Lees verder over In discussie met het vakgebied: bouwen aan een betekenisvol merk
Doe mee met dataloze donderdag
Columns
22/05/19 door Margot Bouwman
Lees verder over Doe mee met dataloze donderdag
Waarom we een digitaal product minder waard vinden
Blogs uit de wetenschap
21/05/19 door Suzanne Janssen
Lees verder over Waarom we een digitaal product minder waard vinden
Duurzaam vs. greenwashing: Een matrix voor B2B positionering op duurzaamheid
Blogs uit de wetenschap
14/05/19 door Lynnemore van Ommen
Lees verder over Duurzaam vs. greenwashing: Een matrix voor B2B positionering op duurzaamheid
Storytelling: Hoe effectief zijn brand stories?
Blogs uit de wetenschap
07/05/19 door Lotte Willemsen
Lees verder over Storytelling: Hoe effectief zijn brand stories?
Positionering van je merk moet passen bij de landpersoonlijkheid
Blogs uit de wetenschap
02/05/19 door Jos Hornikx
Lees verder over Positionering van je merk moet passen bij de landpersoonlijkheid
Voetbal op social media: Wie brengt de bal aan het rollen?
Blogs uit de wetenschap
30/04/19 door Susan Vermeer
Lees verder over Voetbal op social media: Wie brengt de bal aan het rollen?
«
1
…
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
…
98
»
Geen resultaten gevonden
Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie
Naam
*
Voornaam
Achternaam
E-mailadres
*
Inschrijven
Phone
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.