To main content
To navigation
Open Swocc op twitter
Open Swocc op linkedin
Open Swocc op facebook
Inloggen
Inloggen onderwijs
Open menu
Nieuws
Kennisbank
Modellenbank
Evenementen
Publicaties
Lopend onderzoek
Over SWOCC
Voor wie
SWOCC onderwijs
Open zoekbalk
Zoek...
Generic filters
Exact matches only
Word begunstiger
S
|
Kennisbank
Kennisbank
Dit is de kennisbank
Toon alles
Proefschriften
Publicaties
Rapporten
SWOCC Selectie
B2B
Branding & Strategie
Marketing
Media, Reclame & Consumentengedrag
Reputatie & Webcare
Retail & Productmarketing
Technologie & Privacy
Blogs uit de SWOCC Selectie
Blogs uit de wetenschap
Columns
Interviews
Model van de Maand
Podcast
Speciale uitgave: merken in magere tijden
SWOCC Selectie artikel
Terugblikken op events
Er zijn
1163
resultaten
Waarom zijn we bereid meer te betalen voor mooie producten?
Blogs uit de SWOCC Selectie
25/04/24 door Remko Herremans
Lees verder over Waarom zijn we bereid meer te betalen voor mooie producten?
Versterkt advisering door consumenten de impact van merkactivisme?
Blogs uit de SWOCC Selectie
23/04/24 door Onno Maathuis
Lees verder over Versterkt advisering door consumenten de impact van merkactivisme?
Te veel reclame leidt tot irritatie, maar is er ook wear-out van wear-out?
Blogs uit de SWOCC Selectie
19/04/24 door Andy Santegoeds
Lees verder over Te veel reclame leidt tot irritatie, maar is er ook wear-out van wear-out?
Verslag: SWOCC bijeenkomst - Sportsponsoring 2024
Terugblikken op events
18/04/24 door SWOCC
Lees verder over Verslag: SWOCC bijeenkomst - Sportsponsoring 2024
Van merkhaat terug naar merkliefde – Meerderheid van merkhaters is tot vergeving bereid
Blogs uit de SWOCC Selectie
17/04/24 door Bart Soels
Lees verder over Van merkhaat terug naar merkliefde – Meerderheid van merkhaters is tot vergeving bereid
Politiek consumentisme: Hoe kunnen merken consumenten empoweren om zich meer in te zetten voor verandering?
Blogs uit de wetenschap
12/04/24 door Nelleke de Boer
Lees verder over Politiek consumentisme: Hoe kunnen merken consumenten empoweren om zich meer in te zetten voor verandering?
Sponsoring: Het Speeltje van de Baas?
Columns
10/04/24 door Erik Ruts
Lees verder over Sponsoring: Het Speeltje van de Baas?
Sportsponsoring - Maak kennis met Mascha van Werven
Interviews
08/04/24 door SWOCC
Lees verder over Sportsponsoring - Maak kennis met Mascha van Werven
Sportsponsoring - Maak kennis met Erik Ruts
Interviews
04/04/24 door SWOCC
Lees verder over Sportsponsoring - Maak kennis met Erik Ruts
Van merkhaat terug naar liefde: Kunnen merken vergeven worden?
SWOCC Selectie artikel
29/03/24 door Bart Soels
Lees verder over Van merkhaat terug naar liefde: Kunnen merken vergeven worden?
De effectiviteit van advertenties: Bestaat er ook wear-out van wear-out?
SWOCC Selectie artikel
29/03/24 door Andy Santegoeds
Lees verder over De effectiviteit van advertenties: Bestaat er ook wear-out van wear-out?
De impact van advisering door consumenten op merkactivisme
SWOCC Selectie artikel
29/03/24 door Onno Maathuis
Lees verder over De impact van advisering door consumenten op merkactivisme
«
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
…
97
»
Geen resultaten gevonden
Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie
E-mailadres
*
Inschrijven
Mailing type
1x per maand de nieuwsbrief
Ieder kwartaal SWOCC Selectie
Name
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.