To main content
To navigation
Open Swocc op linkedin
Inloggen
Inloggen onderwijs
Activeer jouw account
Open menu
Nieuws
Lopend onderzoek
Publicaties
Modellenbank
Evenementen
Kennisbank
Voor wie
SWOCC onderwijs
Over SWOCC
Open zoekbalk
Zoek...
Generic filters
Exact matches only
Word begunstiger
S
|
Kennisbank
Kennisbank
Dit is de kennisbank
Toon alles
Proefschriften
Publicaties
Rapporten
SWOCC Selectie
B2B
Branding & Strategie
Marketing
Media, Reclame & Consumentengedrag
Reputatie & Webcare
Retail & Productmarketing
Technologie & Privacy
Blogs uit de SWOCC Selectie
Blogs uit de wetenschap
Columns
Interviews
Model van de Maand
Podcast
SWOCC Selectie artikel
Terugblikken op events
Trendrapport
Er zijn
1201
resultaten
Commerciële en maatschappelijke organisaties: leren van elkander
Columns
28/02/20 door
Lees verder over Commerciële en maatschappelijke organisaties: leren van elkander
Waarom een marktgerichte merkportfolio niet altijd een goed idee is
Columns
25/02/20 door Onno Maathuis
Lees verder over Waarom een marktgerichte merkportfolio niet altijd een goed idee is
Waarom consumenten producten kopen die door Instagram influencers worden gepromoot
Blogs uit de wetenschap
21/02/20 door SWOCC
Lees verder over Waarom consumenten producten kopen die door Instagram influencers worden gepromoot
Eenieder zijn duurzaamheid? De wereldbeelden achter duurzaamheidsmarketing
Blogs uit de wetenschap
19/02/20 door Anke Wonneberger
Lees verder over Eenieder zijn duurzaamheid? De wereldbeelden achter duurzaamheidsmarketing
Tips en tricks voor branding van duurzame producten
Blogs uit de wetenschap
12/02/20 door Marijn Meijers
Lees verder over Tips en tricks voor branding van duurzame producten
Familie kies je niet, maar een familielabel wel?
Blogs uit de wetenschap
07/02/20 door Joost Verhoeven
Lees verder over Familie kies je niet, maar een familielabel wel?
Heeft de GDPR de consument meer controle opgeleverd?
Blogs uit de wetenschap
28/01/20 door Iris van Ooijen
Lees verder over Heeft de GDPR de consument meer controle opgeleverd?
Hoe kun je met een AR app meerwaarde bieden aan de consument?
Blogs uit de wetenschap
23/01/20 door Anne Roos Smink
Lees verder over Hoe kun je met een AR app meerwaarde bieden aan de consument?
Heeft het merk een merkprobleem?
Columns
21/01/20 door Rob Revet
Lees verder over Heeft het merk een merkprobleem?
Tips voor het bereiken van de multitaskende consument
Blogs uit de wetenschap
15/01/20 door Claire Segijn
Lees verder over Tips voor het bereiken van de multitaskende consument
Product placement: dé oplossing om de wegzappende consument te bereiken
Blogs uit de SWOCC Selectie
10/01/20 door SWOCC
Lees verder over Product placement: dé oplossing om de wegzappende consument te bereiken
Mismatch tussen deeleconomie en luxe
Blogs uit de SWOCC Selectie
08/01/20 door SWOCC
Lees verder over Mismatch tussen deeleconomie en luxe
«
1
…
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
…
101
»
Geen resultaten gevonden
Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie
Naam
*
Voornaam
Achternaam
E-mailadres
*
Inschrijven
Comments
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.