To main content
To navigation
Open Swocc op linkedin
Inloggen
Inloggen onderwijs
Activeer jouw account
Open menu
Nieuws
Lopend onderzoek
Publicaties
Modellenbank
Evenementen
Kennisbank
Voor wie
SWOCC onderwijs
Over SWOCC
Open zoekbalk
Zoek...
Generic filters
Exact matches only
Word begunstiger
S
|
Kennisbank
Kennisbank
Dit is de kennisbank
Toon alles
Proefschriften
Publicaties
Rapporten
SWOCC Selectie
B2B
Branding & Strategie
Marketing
Media, Reclame & Consumentengedrag
Reputatie & Webcare
Retail & Productmarketing
Technologie & Privacy
Blogs uit de SWOCC Selectie
Blogs uit de wetenschap
Columns
Interviews
Model van de Maand
Podcast
SWOCC Selectie artikel
Terugblikken op events
Trendrapport
Er zijn
1197
resultaten
Betover de consument door terug te spoelen
SWOCC Selectie artikel
30/03/20 door SWOCC
Lees verder over Betover de consument door terug te spoelen
Hoe politieke overtuiging merkbinding bepaalt
SWOCC Selectie artikel
30/03/20 door SWOCC
Lees verder over Hoe politieke overtuiging merkbinding bepaalt
Is juist innoveren een nieuwe marketingvorm?!
SWOCC Selectie artikel
30/03/20 door SWOCC
Lees verder over Is juist innoveren een nieuwe marketingvorm?!
Als Creative Director werkt je celebrity nog harder voor je merk
SWOCC Selectie artikel
30/03/20 door SWOCC
Lees verder over Als Creative Director werkt je celebrity nog harder voor je merk
‘Walk the talk’: over de persuasieve invloed van de daad bij het woord voegen
Blogs uit de wetenschap
26/03/20 door Reint Jan Renes
Lees verder over ‘Walk the talk’: over de persuasieve invloed van de daad bij het woord voegen
Branding in content marketing: van ‘vies’ woord naar omarming
Columns
17/03/20 door Jasper Bronner
Lees verder over Branding in content marketing: van ‘vies’ woord naar omarming
Persoonlijke reclame in de winkel – een stap te ver?
Blogs uit de wetenschap
12/03/20 door Sophie Boerman
Lees verder over Persoonlijke reclame in de winkel – een stap te ver?
De voor- en nadelen van gepersonaliseerde communicatie voor de consument
Blogs uit de wetenschap
05/03/20 door Joanna Strycharz
Lees verder over De voor- en nadelen van gepersonaliseerde communicatie voor de consument
Commerciële en maatschappelijke organisaties: leren van elkander
Columns
28/02/20 door Joost Augusteijn
Lees verder over Commerciële en maatschappelijke organisaties: leren van elkander
Waarom een marktgerichte merkportfolio niet altijd een goed idee is
Columns
25/02/20 door Onno Maathuis
Lees verder over Waarom een marktgerichte merkportfolio niet altijd een goed idee is
Waarom consumenten producten kopen die door Instagram influencers worden gepromoot
Blogs uit de wetenschap
21/02/20 door SWOCC
Lees verder over Waarom consumenten producten kopen die door Instagram influencers worden gepromoot
Eenieder zijn duurzaamheid? De wereldbeelden achter duurzaamheidsmarketing
Blogs uit de wetenschap
19/02/20 door Anke Wonneberger
Lees verder over Eenieder zijn duurzaamheid? De wereldbeelden achter duurzaamheidsmarketing
«
1
…
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
…
100
»
Geen resultaten gevonden
Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie
Naam
*
Voornaam
Achternaam
E-mailadres
*
Inschrijven
Phone
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.