To main content
To navigation
Open Swocc op linkedin
Inloggen
Inloggen onderwijs
Activeer jouw account
Open menu
Nieuws
Lopend onderzoek
Publicaties
Modellenbank
Evenementen
Kennisbank
Voor wie
SWOCC onderwijs
Over SWOCC
Open zoekbalk
Zoek...
Generic filters
Exact matches only
Word begunstiger
S
|
Kennisbank
Kennisbank
Dit is de kennisbank
Toon alles
Proefschriften
Publicaties
Rapporten
SWOCC Selectie
B2B
Branding & Strategie
Marketing
Media, Reclame & Consumentengedrag
Reputatie & Webcare
Retail & Productmarketing
Technologie & Privacy
Blogs uit de SWOCC Selectie
Blogs uit de wetenschap
Columns
Interviews
Model van de Maand
Podcast
SWOCC Selectie artikel
Terugblikken op events
Trendrapport
Er zijn
1193
resultaten
Virtuele influencers: Eng maar engaging, fake maar fascinerend
Blogs uit de SWOCC Selectie
18/09/24 door Lotte Willemsen
Lees verder over Virtuele influencers: Eng maar engaging, fake maar fascinerend
De consument en AI: Laveren tussen gemak en ongemak
Blogs uit de SWOCC Selectie
17/09/24 door Tijs Timmerman
Lees verder over De consument en AI: Laveren tussen gemak en ongemak
Conversational AI - Maak kennis met de auteurs van SWOCC boek 90
Interviews
16/09/24 door SWOCC
Lees verder over Conversational AI - Maak kennis met de auteurs van SWOCC boek 90
De consument en zijn beleving van AI: Laveren tussen gemak en ongemak
SWOCC Selectie artikel
16/09/24 door Tijs Timmerman
Lees verder over De consument en zijn beleving van AI: Laveren tussen gemak en ongemak
Virtuele influencers: Eng maar engaging, fake maar fascinerend
SWOCC Selectie artikel
16/09/24 door Lotte Willemsen
Lees verder over Virtuele influencers: Eng maar engaging, fake maar fascinerend
Open kaart over AI in je advertenties
SWOCC Selectie artikel
16/09/24 door Remko Herremans
Lees verder over Open kaart over AI in je advertenties
Wat als een chatbot je bestelling opneemt en je bacon op je ijs krijgt?
SWOCC Selectie artikel
16/09/24 door Andy Santegoeds
Lees verder over Wat als een chatbot je bestelling opneemt en je bacon op je ijs krijgt?
Leiden AI-advertenties tot meer donaties?
SWOCC Selectie artikel
16/09/24 door Onno Maathuis
Lees verder over Leiden AI-advertenties tot meer donaties?
Waarom het delen van informatie met AI merkvertrouwen schaadt
SWOCC Selectie artikel
16/09/24 door Bart Soels
Lees verder over Waarom het delen van informatie met AI merkvertrouwen schaadt
The power of 360 brand videos: Revolutionizing brand engagement
Blogs uit de wetenschap
12/09/24 door SWOCC
Lees verder over The power of 360 brand videos: Revolutionizing brand engagement
De Innovation Diffusion Theorie: Een klassieker met hernieuwde waarde
Columns
05/09/24 door Mignon van Halderen
Lees verder over De Innovation Diffusion Theorie: Een klassieker met hernieuwde waarde
Humor en geluid: Dé sleutel tot Gen Z's aandacht in reclames
Blogs uit de wetenschap
31/07/24 door SWOCC
Lees verder over Humor en geluid: Dé sleutel tot Gen Z's aandacht in reclames
«
1
2
3
4
5
6
7
8
9
…
100
»
Geen resultaten gevonden
Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie
Naam
*
Voornaam
Achternaam
E-mailadres
*
Inschrijven
Name
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.