To main content
To navigation
Open Swocc op twitter
Open Swocc op linkedin
Open Swocc op facebook
Inloggen
Inloggen onderwijs
Open menu
Nieuws
Kennisbank
Modellenbank
Evenementen
Publicaties
Voor wie
SWOCC onderwijs
Over SWOCC
Open zoekbalk
Zoek...
Generic filters
Exact matches only
Word begunstiger
S
|
Kennisbank
Kennisbank
Dit is de kennisbank
Toon alles
Proefschriften
Publicaties
Rapporten
SWOCC Selectie
B2B
Branding & Strategie
Marketing
Media, Reclame & Consumentengedrag
Reputatie & Webcare
Retail & Productmarketing
Technologie & Privacy
Blogs uit de SWOCC Selectie
Blogs uit de wetenschap
Columns
Interviews
Podcast
Speciale uitgave: merken in magere tijden
SWOCC Selectie artikel
Verslagen van evenementen
Er zijn
1051
resultaten
Waarom lichte kopers zware invloed op marktaandeel hebben
Blogs uit de SWOCC Selectie
25/09/23 door Andy Santegoeds
Lees verder over Waarom lichte kopers zware invloed op marktaandeel hebben
Merkontwikkeling en innovatie: hoe beteugelen we onzekerheid?
Blogs uit de SWOCC Selectie
21/09/23 door Onno Maathuis
Lees verder over Merkontwikkeling en innovatie: hoe beteugelen we onzekerheid?
Grappig? Een humoristische AI-assistent helpt bij service recovery
Blogs uit de wetenschap
20/09/23 door Christine Liebrecht
Lees verder over Grappig? Een humoristische AI-assistent helpt bij service recovery
Tussen vernieuwing en onzekerheid: hoe positioneer je innovatie?
SWOCC Selectie artikel
18/09/23 door SWOCC
Lees verder over Tussen vernieuwing en onzekerheid: hoe positioneer je innovatie?
Lichte kopers en hun zware invloed op marktaandeel
SWOCC Selectie artikel
18/09/23 door SWOCC
Lees verder over Lichte kopers en hun zware invloed op marktaandeel
Meer Aha! in de haha…
SWOCC Selectie artikel
18/09/23 door SWOCC
Lees verder over Meer Aha! in de haha…
De volgorde van reclame-effecten: hoe worden we beïnvloed?
SWOCC Selectie artikel
18/09/23 door SWOCC
Lees verder over De volgorde van reclame-effecten: hoe worden we beïnvloed?
Vrienden met de vijand: moeten merken elkaar gaan complimenteren?
SWOCC Selectie artikel
18/09/23 door SWOCC
Lees verder over Vrienden met de vijand: moeten merken elkaar gaan complimenteren?
Waarom duurzaam doen, als het makkelijk kan?
Blogs uit de wetenschap
15/09/23 door Annuska Toebast-Wensink
Lees verder over Waarom duurzaam doen, als het makkelijk kan?
Ziek van awards: de negatieve effecten van Cannes Lions
Blogs uit de wetenschap
12/09/23 door Komala Mazerant
Lees verder over Ziek van awards: de negatieve effecten van Cannes Lions
Alledaagse vormen van klimaat- en energieparticipatie: Focus communicatie op waarden!
Columns
05/09/23 door Jeroen Jonkman
Lees verder over Alledaagse vormen van klimaat- en energieparticipatie: Focus communicatie op waarden!
Hoe kennis over synced advertising zowel kan helpen als averechts kan werken
Blogs uit de wetenschap
31/08/23 door Claire Segijn
Lees verder over Hoe kennis over synced advertising zowel kan helpen als averechts kan werken
1
2
3
4
5
6
…
88
»
Geen resultaten gevonden
Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie
E-mailadres
*
Inschrijven
Mailing type
1x per maand de nieuwsbrief
Ieder kwartaal SWOCC Selectie
Phone
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.