- Datum:17 September 2019
- Tijd:12:30-17:00
- Locatie:De Balie
Kleine-Gartmanplantsoen 10
1017 RR Amsterdam
Dinsdag 17 september 2019 vindt het negende SWOCC Symposium plaats. Tijdens het SWOCC Symposium – de jaarlijkse wetenschaps-update voor de communicatiepraktijk – brengt SWOCC praktijkprofessionals in contact met vooruitstrevend onderzoek. In negen bondige presentaties vertellen talentvolle en vooraanstaande academici over de belangrijkste bevindingen uit recent onderzoek naar merken en communicatie. De nadruk ligt op het vertalen van gefundeerde kennis naar learnings voor de praktijk. Ook de winnaar van de SWOCC Scriptieprijs 2019 presenteert.
Onderwerpen en sprekers
- Stakeholderdialoog en duurzaamheid door Anke Wonneberg (Universiteit van Amsterdam)
- Native advertising in nieuwscontext door Simone Krouwer (Universiteit Antwerpen)
- Effecten van menselijke toon in chatbotcommunicatie door Evi van der Weegen (Scriptieprijswinnaar)
- Targeting, personalisering en schuldenproblematiek door Felix Uhl (Universiteit van Amsterdam)
- Persoonlijkheidskenmerken in personalisering door Brahim Zarouali (Universiteit van Amsterdam)
- Crisiscommunicatie door Toni van der Meer (Universiteit van Amsterdam)
- Muziek en beïnvloeding door Ivar Vermeulen (Vrije Universiteit)
- AI in Influencer Marketing door Lotte Willemsen (Hogeschool Rotterdam)
- Moeten merken een mening hebben? door Peeter Verlegh (Vrije Universiteit)
De bijeenkomst is exclusief toegankelijk voor begunstigers van SWOCC. Ben je nog geen begunstiger maar wel geïnteresseerd? Mail dan naar info@swocc.nl voor de mogelijkheden.
Programma
12:30 Ontvangst
13:00 Start programma
17:00 Borrel
Locatie
De Balie
Kleine-Gartmanplantsoen 10
1017 RR Amsterdam