Bijeenkomst

Bijeenkomst

SWOCC Workshop Brand Metrics

Wegens het grote succes organiseren we een tweede workshop brand metrics! Voor steeds meer organisaties zijn merken cruciale bedrijfsactiva. Daarom is het meten van hoe je merk wordt waargenomen essentieel. Meten is immers een van de weinige tools waarop je als merkbeheerder nog invloed hebt: het voorziet je namelijk van de knoppen waaraan je kunt draaien om je merk te laten groeien.

Het selecteren van de juiste knoppen is echter een uitdaging. Want er zijn er steeds meer metrics die om onze aandacht vragen. Welke daarvan zijn écht belangrijk? Is er een metric die alle andere overbodig maakt? Hoe selecteer je de juiste metrics voor jouw merk? En welke meetobstakels moet je dan zien te vermijden? Deze en andere vragen komen aan de orde tijdens de tweede workshop over brand metrics op dinsdag 9 oktober 2018.

Daan Muntinga zal de workshop aftrappen met theoretische inzichten uit SWOCC publicatie 74 Brand metrics that matter, de publicatie die hij samen met Stefan Bernritter eind 2017 uitbracht. De theorie zal vervolgens worden aangevuld met inzichten en ervaringen uit de praktijk, gepresenteerd door twee praktijkprofessionals.

Als publiek word je uitgenodigd om individuele, actuele vragen en uitdagingen mee te nemen. De workshop sluiten we namelijk af door ruim de tijd te nemen om aan verschillende discussie-tafels deze individuele vragen te bespreken.

De workshop Brand metrics wordt eveneens gehost door één van onze SWOCC begunstigers, Validators. Wil je hierbij zijn? Geef je dan snel op, want er zijn slechts 20 plekken beschikbaar.

Lees het verslag van de vorige workshop Brand Metrics hier terug.

Programma

13.30 Ontvangst
14.00 Aanvang programma
17.00 Borrel

Datum
dinsdag, 9 oktober 2018
Tijd
13.30-17.00 uur
Locatie
Validators, Johan van Hasseltweg 39C, Amsterdam

Alleen voor begunstigers.