Verslagen bijeenkomsten

SWOCC19 november 2014

De neuromythe ontraadseld

Boekpresentatie Impliciet meten is weten?

Expliciete vraagmethoden worden nog vaak ingezet wanneer onderzoekers en marketeers inzicht willen krijgen in wat er in consumenten omgaat. Omdat zulke expliciete methoden een vertekend, incompleet of zelfs volledig incorrect beeld kunnen geven, bespreekt de nieuwste SWOCC-publicatie hoe [...]

Lees verder

Van controle naar merkbeheer

Boekpresentatie Merkbeheer: het merkmanagement van morgen

Merkmanagement is van oudsher gericht op controle, maar het is steeds moeilijker om alle communicatie rondom een merk te controleren. De nieuwste SWOCC-publicatie biedt daarom een realistisch denkkader dat is gebaseerd op merkbeheer in plaats van beheersing (controle) en [...]

Lees verder

Het merk als verbinder

WPO Organization Branding Day

Van de 100 grootste merken ter wereld, is meer dan 90% een corporate brand. Maar ook bij veel andere merken draait branding niet om een product of dienst, maar om de organisatie zelf. Organisatiebranding vraagt om een samenspel tussen corporate communicatie en marketing. Maar hoe werkt dat en op [...]

Lees verder