SWOCC nieuws

SWOCC25 februari 2018

Inschrijving SWOCC Scriptieprijs 2018 geopend!

SWOCC_Scriptieprijs_2018

Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Commerciële Communicatie (SWOCC) looft dit jaar voor de achtste keer de SWOCC Scriptieprijs uit voor de beste universitaire masterscriptie over merken en communicatie. Inzenden kan tot en met 12 april 2018.

Wat kan je winnen? Aan de SWOCC Scriptieprijs is een geldbedrag verbonden van € 1.000. Daarnaast krijg je de kans om je scriptie te presenteren voor een groot publiek van wetenschappers en praktijkprofessionals tijdens het SWOCC Symposium.

De tekst loopt verder onder de video over de SWOCC Scriptieprijs.

De jury
De jury bestaat – geheel in lijn met de missie van SWOCC – zowel uit wetenschappers als mensen uit de communicatiepraktijk. Voorzitter is Edith Smit (UvA). Net als vorig jaar bestaan de overige juryleden uit Christian Burgers (VU), Tijs Timmerman (The Brand Faculty), Mirella Kleijnen (VU) en Chantal van Binsbergen (helderder merkadvies).

De belangrijkste voorwaarden voor deelname:
1. De scriptie is met minimaal een 8 beoordeeld.
2. Het onderwerp valt binnen de expertisegebieden van SWOCC: Merk & Mens, Merk & Organisatie of Merk & Communicatie.

Na de sluitingsdatum van 12 april 2018 worden de inzendingen door de jury beoordeeld op diverse criteria, waaronder:

  • de relevantie voor de onderzoeksgebieden van SWOCC,
  • de praktische toepasbaarheid van de resultaten,
  • de leesbaarheid en de kwaliteit van dataverzameling en -analyse.

Op basis hiervan kiest de jury de winnaar van de SWOCC Scriptieprijs, die in april bekend wordt gemaakt. In juni zal de winnaar zijn/haar scriptie presenteren tijdens het jaarlijkse SWOCC Symposium.

In 2017 won Joeri Troost de prijs met zijn onderzoek naar de rol van merken in een tijdperk van transparantie.

Lees hier het SWOCC Scriptieprijs reglement 2018

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*

*

Voor u verder gaat even bewijzen dat u mens bent.

Typ de eerste drie letters van het alfabet (anti-spam)