To main content
To navigation
Open Swocc op twitter
Open Swocc op linkedin
Open Swocc op facebook
Inloggen
Inloggen onderwijs
Open menu
Nieuws
Kennisbank
Modellenbank
Evenementen
Publicaties
Lopend onderzoek
Over SWOCC
Voor wie
SWOCC onderwijs
Open zoekbalk
Zoek...
Generic filters
Exact matches only
Word begunstiger
S
|
Kennisbank
Kennisbank
Dit is de kennisbank
Toon alles
Proefschriften
Publicaties
Rapporten
SWOCC Selectie
B2B
Branding & Strategie
Marketing
Media, Reclame & Consumentengedrag
Reputatie & Webcare
Retail & Productmarketing
Technologie & Privacy
Blogs uit de SWOCC Selectie
Blogs uit de wetenschap
Columns
Interviews
Podcast
Speciale uitgave: merken in magere tijden
SWOCC Selectie artikel
Verslagen van evenementen
Er zijn
1111
resultaten
Inzicht in het besluitvormingsproces bij online aankopen
SWOCC Selectie artikel
05/11/18 door SWOCC
Lees verder over Inzicht in het besluitvormingsproces bij online aankopen
Cross-over effect tussen mobiele apparaten biedt kansen voor conversie
SWOCC Selectie artikel
05/11/18 door SWOCC
Lees verder over Cross-over effect tussen mobiele apparaten biedt kansen voor conversie
Hoe reageren jongeren op gepersonaliseerde social media advertenties?
SWOCC Selectie artikel
05/11/18 door SWOCC
Lees verder over Hoe reageren jongeren op gepersonaliseerde social media advertenties?
La Vie en Rose: Hoe richt je je als marketeer tot de LHBT markt?
SWOCC Selectie artikel
05/11/18 door SWOCC
Lees verder over La Vie en Rose: Hoe richt je je als marketeer tot de LHBT markt?
Succesvol managen van je merk: Het belang van interne branding
SWOCC Selectie artikel
05/11/18 door SWOCC
Lees verder over Succesvol managen van je merk: Het belang van interne branding
Zo maak je medewerkers ambassadeur van je merk
SWOCC Selectie artikel
05/11/18 door SWOCC
Lees verder over Zo maak je medewerkers ambassadeur van je merk
Een sterke merkidentiteit in de strijd tegen ‘copycats’
SWOCC Selectie artikel
05/11/18 door SWOCC
Lees verder over Een sterke merkidentiteit in de strijd tegen ‘copycats’
Advertising up: doen alsof je een premium merk bent
Blogs uit de wetenschap
29/10/18 door Daan Muntinga
Lees verder over Advertising up: doen alsof je een premium merk bent
Duurzame productmarketing: Deels ‘groen’ = geheel misleidend?
Blogs uit de wetenschap
23/10/18 door Nigel Steenis
Lees verder over Duurzame productmarketing: Deels ‘groen’ = geheel misleidend?
Van je merkgeloof vallen is geen goed idee
Columns
17/10/18 door Tijs Timmerman
Lees verder over Van je merkgeloof vallen is geen goed idee
Gedrag sturen? Waarom frictie soms beter werkt dan een nudge.
Blogs uit de wetenschap
16/10/18 door Reint Jan Renes
Lees verder over Gedrag sturen? Waarom frictie soms beter werkt dan een nudge.
Brand metrics: Er is er niet één de beste!
Verslagen van evenementen
10/10/18 door SWOCC
Lees verder over Brand metrics: Er is er niet één de beste!
«
1
…
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
…
93
»
Geen resultaten gevonden
Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie
E-mailadres
*
Inschrijven
Mailing type
1x per maand de nieuwsbrief
Ieder kwartaal SWOCC Selectie
Name
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.