To main content
To navigation
Open Swocc op twitter
Open Swocc op linkedin
Open Swocc op facebook
Inloggen
Inloggen onderwijs
Open menu
Nieuws
Kennisbank
Modellenbank
Evenementen
Publicaties
Lopend onderzoek
Over SWOCC
Voor wie
SWOCC onderwijs
Open zoekbalk
Zoek...
Generic filters
Exact matches only
Word begunstiger
S
|
Kennisbank
Kennisbank
Dit is de kennisbank
Toon alles
Proefschriften
Publicaties
Rapporten
SWOCC Selectie
B2B
Branding & Strategie
Marketing
Media, Reclame & Consumentengedrag
Reputatie & Webcare
Retail & Productmarketing
Technologie & Privacy
Blogs uit de SWOCC Selectie
Blogs uit de wetenschap
Columns
Interviews
Podcast
Speciale uitgave: merken in magere tijden
SWOCC Selectie artikel
Verslagen van evenementen
Er zijn
1115
resultaten
Aandacht alstublieft: De relatie tussen wedstrijdverloop en de aandacht voor reclameborden
SWOCC Selectie artikel
18/12/23 door Bart Soels
Lees verder over Aandacht alstublieft: De relatie tussen wedstrijdverloop en de aandacht voor reclameborden
Ben je voor of tegen ons? De diepere emoties van het sponsoren van een rivaal
SWOCC Selectie artikel
18/12/23 door Onno Maathuis
Lees verder over Ben je voor of tegen ons? De diepere emoties van het sponsoren van een rivaal
Co-sponsoring: daar zitten ook voordelen aan!
SWOCC Selectie artikel
18/12/23 door Andy Santegoeds
Lees verder over Co-sponsoring: daar zitten ook voordelen aan!
Vijf richtlijnen voor succesvolle sponsoring volgens Signaleringstheorie
SWOCC Selectie artikel
18/12/23 door Lotte Willemsen
Lees verder over Vijf richtlijnen voor succesvolle sponsoring volgens Signaleringstheorie
Gevangen in labels: de impact van snelle oordelen
Blogs uit de wetenschap
14/12/23 door Reint Jan Renes
Lees verder over Gevangen in labels: de impact van snelle oordelen
CMO’s: eis je bestuursrol weer op!
Columns
12/12/23 door Klaas Weima
Lees verder over CMO’s: eis je bestuursrol weer op!
Hoe communiceren klanten met de hybride klantenservice?
Blogs uit de wetenschap
07/12/23 door Charlotte Hooijdonk
Lees verder over Hoe communiceren klanten met de hybride klantenservice?
Gone but not forgotten: How brand resurrection activism revives dead brands
Blogs uit de wetenschap
04/12/23 door SWOCC
Lees verder over Gone but not forgotten: How brand resurrection activism revives dead brands
Gotta catch ‘em all at the Van Gogh Museum: Benefits of brand alliances
Blogs uit de wetenschap
01/12/23 door SWOCC
Lees verder over Gotta catch ‘em all at the Van Gogh Museum: Benefits of brand alliances
Een merk in schaapskleren - hoe gevaarlijk is hypocrisie voor jouw merk?
Blogs uit de wetenschap
28/11/23 door Joost Verhoeven
Lees verder over Een merk in schaapskleren - hoe gevaarlijk is hypocrisie voor jouw merk?
Wat politieke partijen kunnen leren van merken
Columns
22/11/23 door Martin Kersbergen
Lees verder over Wat politieke partijen kunnen leren van merken
7 inzichten waarmee je brand equity op de management agenda zet
Columns
17/11/23 door Natasja van Eijsden
Lees verder over 7 inzichten waarmee je brand equity op de management agenda zet
«
1
2
3
4
5
6
7
8
9
…
93
»
Geen resultaten gevonden
Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie
E-mailadres
*
Inschrijven
Mailing type
1x per maand de nieuwsbrief
Ieder kwartaal SWOCC Selectie
Phone
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.