To main content
To navigation
Open Swocc op twitter
Open Swocc op linkedin
Open Swocc op facebook
Inloggen
Inloggen onderwijs
Open menu
Nieuws
Kennisbank
Modellenbank
Evenementen
Publicaties
Voor wie
SWOCC onderwijs
Over SWOCC
Open zoekbalk
Zoek...
Generic filters
Exact matches only
Word begunstiger
S
|
Kennisbank
Kennisbank
Dit is de kennisbank
Toon alles
Proefschriften
Publicaties
Rapporten
SWOCC Selectie
B2B
Branding & Strategie
Marketing
Media, Reclame & Consumentengedrag
Reputatie & Webcare
Retail & Productmarketing
Technologie & Privacy
Blogs uit de SWOCC Selectie
Blogs uit de wetenschap
Columns
Interviews
Podcast
Speciale uitgave: merken in magere tijden
SWOCC Selectie artikel
Verslagen van evenementen
Er zijn
1100
resultaten
Marketing the pinball way: merkcommunicatie in het digitale tijdperk
Columns
08/04/21 door Peter Neijens
Lees verder over Marketing the pinball way: merkcommunicatie in het digitale tijdperk
Zijn notificaties écht de reden van ons obsessieve smartphonegebruik?
Blogs uit de wetenschap
01/04/21 door Ellen Groenestein
Lees verder over Zijn notificaties écht de reden van ons obsessieve smartphonegebruik?
Hoe je een green marketing strategie goed inzet
Blogs uit de SWOCC Selectie
31/03/21 door SWOCC
Lees verder over Hoe je een green marketing strategie goed inzet
Hoe je negatieve reacties op merkactivisme voorkomt
Blogs uit de SWOCC Selectie
30/03/21 door SWOCC
Lees verder over Hoe je negatieve reacties op merkactivisme voorkomt
Hoe communiceer je een merk?
Columns
29/03/21 door Piet Hein Coebergh
Lees verder over Hoe communiceer je een merk?
“Hi, ik ben een chatbot in opleiding”: hoe beïnvloeden metaforen onze verwachtingen en evaluaties van chatbots?
Blogs uit de wetenschap
25/03/21 door Charlotte Hooijdonk
Lees verder over “Hi, ik ben een chatbot in opleiding”: hoe beïnvloeden metaforen onze verwachtingen en evaluaties van chatbots?
De Tweede Kamerverkiezingen zijn een mooi voorbeeld van hoe ‘niet segmenteren’ werkt
Columns
24/03/21 door John Faasse
Lees verder over De Tweede Kamerverkiezingen zijn een mooi voorbeeld van hoe ‘niet segmenteren’ werkt
Integriteit is het baken voor merken
Columns
23/03/21 door Frank Peters
Lees verder over Integriteit is het baken voor merken
Het merk als bemiddelaar in de relatie tussen franchisenemer en -gever
Blogs uit de SWOCC Selectie
22/03/21 door SWOCC
Lees verder over Het merk als bemiddelaar in de relatie tussen franchisenemer en -gever
Hoe kan je online klagers omvormen tot tevreden klanten?
Blogs uit de SWOCC Selectie
19/03/21 door SWOCC
Lees verder over Hoe kan je online klagers omvormen tot tevreden klanten?
Dit is het effect van adverteren op de mentale beschikbaarheid van merken
Blogs uit de wetenschap
18/03/21 door Noud Schartman
Lees verder over Dit is het effect van adverteren op de mentale beschikbaarheid van merken
De effecten van personalisatie in de offline reclamewereld
Blogs uit de SWOCC Selectie
16/03/21 door SWOCC
Lees verder over De effecten van personalisatie in de offline reclamewereld
«
1
…
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
…
92
»
Geen resultaten gevonden
Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie
E-mailadres
*
Inschrijven
Mailing type
1x per maand de nieuwsbrief
Ieder kwartaal SWOCC Selectie
Phone
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.