To main content
To navigation
Open Swocc op twitter
Open Swocc op linkedin
Open Swocc op facebook
Inloggen
Inloggen onderwijs
Open menu
Nieuws
Kennisbank
Modellenbank
Evenementen
Publicaties
Lopend onderzoek
Over SWOCC
Voor wie
SWOCC onderwijs
Open zoekbalk
Zoek...
Generic filters
Exact matches only
Word begunstiger
S
|
Kennisbank
Kennisbank
Dit is de kennisbank
Toon alles
Proefschriften
Publicaties
Rapporten
SWOCC Selectie
B2B
Branding & Strategie
Marketing
Media, Reclame & Consumentengedrag
Reputatie & Webcare
Retail & Productmarketing
Technologie & Privacy
Blogs uit de SWOCC Selectie
Blogs uit de wetenschap
Columns
Interviews
Podcast
Speciale uitgave: merken in magere tijden
SWOCC Selectie artikel
Verslagen van evenementen
Er zijn
1111
resultaten
Heeft communicatiepraktijk baat bij communicatietheorieën?
Blogs uit de wetenschap
18/08/22 door Anke Wonneberger
Lees verder over Heeft communicatiepraktijk baat bij communicatietheorieën?
Skip reclame, of niet? Daarom kijken mensen wél naar reclames op YouTube
Blogs uit de wetenschap
11/08/22 door Claire Segijn
Lees verder over Skip reclame, of niet? Daarom kijken mensen wél naar reclames op YouTube
Wat motiveert consumenten om visuele User Generated Content te creëren?
Blogs uit de wetenschap
05/08/22 door Annemarie Nanne
Lees verder over Wat motiveert consumenten om visuele User Generated Content te creëren?
Hoofd of hart: Hoe kun je elektrische voertuigen voor een groenere toekomst het beste adverteren?
Blogs uit de wetenschap
14/07/22 door SWOCC
Lees verder over Hoofd of hart: Hoe kun je elektrische voertuigen voor een groenere toekomst het beste adverteren?
Wat gebeurt er als je een jaar of langer niet adverteert?
Blogs uit de SWOCC Selectie
08/07/22 door SWOCC
Lees verder over Wat gebeurt er als je een jaar of langer niet adverteert?
Zo denken consumenten over personaliseringsstrategieën
Blogs uit de SWOCC Selectie
07/07/22 door SWOCC
Lees verder over Zo denken consumenten over personaliseringsstrategieën
Verslag: Brandr – de kroniek van een merk
Verslagen van evenementen
07/07/22 door SWOCC
Lees verder over Verslag: Brandr – de kroniek van een merk
Hoe communiceer je de "triple bottom line”?
Blogs uit de SWOCC Selectie
06/07/22 door SWOCC
Lees verder over Hoe communiceer je de "triple bottom line”?
Mega of micro-influencers: wie komt oprechter over?
Blogs uit de SWOCC Selectie
05/07/22 door SWOCC
Lees verder over Mega of micro-influencers: wie komt oprechter over?
Wat voor effect heeft de inzet van AI in winkels op klandizie?
Blogs uit de SWOCC Selectie
04/07/22 door SWOCC
Lees verder over Wat voor effect heeft de inzet van AI in winkels op klandizie?
Geïntegreerd merkdenken: van communicatie naar customer experience
Columns
29/06/22 door Boris Nihom
Lees verder over Geïntegreerd merkdenken: van communicatie naar customer experience
Fear of Missing Out: een bedreiging voor de loyaliteit van de consument
Blogs uit de wetenschap
28/06/22 door Ellen Groenestein
Lees verder over Fear of Missing Out: een bedreiging voor de loyaliteit van de consument
«
1
…
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
…
93
»
Geen resultaten gevonden
Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie
E-mailadres
*
Inschrijven
Mailing type
1x per maand de nieuwsbrief
Ieder kwartaal SWOCC Selectie
Name
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.