rood boekje

SWOCC Selectie 2017 - 1

Publicatiedatum: 16 | 03 | 2017
Delen:

In deze eerste Selectie van 2017 zijn vijf artikelen uit wetenschappelijke tijdschriften op het gebied van merken en marketingcommunicatie samengevat. Ze geven inspiratie, enerzijds over hoe je consumenten gelukkig maakt en anderzijds over het werk als marketeer.

Log in om de losse artikelen te lezen of om hieronder de PDF te downloaden.

INHOUD:
Woord van de redactie

De gelukkige consument
1. Het effect van ervaringen op geluksgevoelMarketing Letters
2. Hoe premium merken tijdens een recessie kunnen groeien Journal of Brand Management
3. Empathie in b2b-communicatiePsychology & Marketing

De gelukkige marketeer
4. Financiële gezondheid door meer reclamebudgetMarketing Letters
5. Radicale innovatie vraagt om vertrouwde merkenJournal of Business Research

Als begunstiger kun je de publicatie bestellen. Log in om de publicatie te bestellen.

Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.