rood boekje

Merkstrategieën

Publicatiedatum: 02 | 10 | 2002
Delen:
Publicatie nummer:4

Binnen de financiële dienstverlening hebben de laatste jaren fusies en overnames het merkbeeld veranderd. Merkportfoliomanagement wordt, onder andere door deze ontwikkelingen, dan van toenemend belang. Financiële dienstverleners vinden het daarbij steeds belangrijker de holdingnaam te introduceren.

Het doel van dit onderzoek is het beschrijven en verklaren van merkportfoliostrategieën, door bestaande merkportfolio’s en merkstrategieën van Nederlandse ondernemingen in de financiële dienstverlening in kaart te brengen en inzicht te krijgen in de factoren die invloed hebben op de merkportfoliostrategie. Het onderzoek dat in dit dossier beschreven wordt, maakt deel uit van het SWOCC promotieproject van Kim Cramer over merkportfoliostrategieën.

Wil je meer lezen over merkportfoliostrategieën, bestel dan hieronder het rapport. Nog geen begunstiger? Klik hier voor de mogelijkheden.

Als begunstiger kun je de publicatie bestellen. Log in om de publicatie te bestellen.

Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.