Evenement

Geplande evenementen

Publicatiedatum: 24 | 04 | 2020
Delen:

    Voor het komende jaar hebben we meerdere workshops, boekpresentaties en het jaarlijkse symposium op de planning staan. Bekijk in onderstaande lijst welke evenementen voor jou relevant zijn en houd de website in de gaten, dan houden wij je op de hoogte van de manier waarop we de evenementen laten plaatsvinden.

    2022

    Online workshop Visuals op social media
    Tijdens deze workshop gaan we in op het promotieonderzoek van Marie-Selien Fakkert en bespreken we verschillende strategieën die kunnen worden ingezet bij visuele posts op social media. We bespreken actief hoe social media posts kunnen worden verbeterd.

    Boekpresentatie Publicatie “Sensory Branding” door Ivar Vermeulen op donderdag 31 maart 2022
    Tijdens deze boekpresentatie wordt de publicatie Sensory Branding van Ivar Vermeulen gepresenteerd. Samen met verschillende praktijksprekers gaan we in op hoe de verschillende zintuigelijke elementen kunnen bijdragen aan de merkstrategie.

    Workshop Merkmanagement modellen – door Piet Hein Coebergh op donderdag 02 juni 2022
    Tijdens deze workshop zullen we actief aan de slag gaan met de verschillende modellen uit de onlangs lanceerde SWOCC Merkmanagement Modellen: de SWOCC selectie. Piet Hein Coebergh, auteur van dit modellenboek, gaat tijdens de workshop in op de waarde van wetenschappelijke modellen voor de praktijk.

    SWOCC event “Brandr: de kroniek van een merk” – op donderdag 30 juni 2022
    Tijdens dit SWOCC event wordt het laatste werk van onze oprichter Giep Franzen gepubliceerd: Brandr. In deze publicatie beschrijft Giep Franzen het ontstaan en de ontwikkeling van merken. Tijdens deze enerverende middag wordt je bijgepraat over de toekomst van het merk met de merkdenkers van nu. Alle hoofdstukken uit de publicatie zijn eerder verschenen op Marketingtribune.

    SWOCC presenteert: Brand activisme – september 2022
    Tijdens deze boekpresentatie wordt de publicatie over Brand activisme gepresenteerd. In deze publicatie onderzoekt Peeter Verlegh wat merkactivisme is (en waarin het zich onderscheidt van gerelateerde merkactiviteiten op het gebied van maatschappelijk verantwoord ondernemen). Ook onderzoekt en beantwoordt het de vraag hoe Nederlandse merkmanagers en experts merkactivisme zien en wat volgens hen de overwegingen van merken zijn om zich al dan niet activistisch op te stellen.

    SWOCC Symposium – november 2022

    SWOCC presenteert: Internal Branding – op donderdag 15 december 2022
    Tijdens deze boekpresentatie presenteren we de publicatie over internal branding. In deze publicatie geeft Joost Verhoeven inzicht in de effectiviteit en werking van merkbeleid, gericht op (1) de realisatie van alignement tussen organisatie/medewerkers en merk en (2) de activatie van merkambassadeurs onder organisatieleden.

    2023

    SWOCC presenteert: Influencing for the better – januari 2023
    Tijdens deze boekpresentatie wordt de publicatie Influencing for the better gepresenteerd. Alexander Schouten onderzoekt samen met zijn collega’s hoe influencers het meest effectief gezond gedrag kunnen bevorderen en welke de verschillende mogelijkheden er zijn bij het inzetten van influencers en effectiviteit ervan.

    Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie

    • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.