Evenement

Evenementen 2020

Publicatiedatum: 24 | 04 | 2020
Delen:
  • Datum:01 januari 1970

SWOCC bestaat dit jaar 25 jaar. Ondanks de maatregelen omtrent het coronavirus willen we dit graag (al dan niet digitaal) met jullie vieren. We hebben meerdere workshops, boekpresentaties en het jaarlijkse symposium gepland staan. Bekijk in onderstaande lijst welke evenementen voor jou relevant zijn en blokkeer deze dagen alvast in je agenda, dan houden wij je op de hoogte van de manier waarop we de evenementen laten plaatsvinden.

Februari

Interactieve workshop ‘Merkmedewerkers: de rollen in actie‘ door Joost Verhoeven op 24 februari 
Tijdens de interactieve workshop krijg je de kans om als professional in merk-, communicatie- of marketingmanagement te ervaren hoe het er daadwerkelijk aan toe gaat in het contact met klanten. Hiernaast geeft Joost Verhoeven enkele key learnings weg die ervoor kunnen zorgen dat medewerkers het verschil maken in het klantcontact.

Augustus

Podcast interview n.a.v. Promotie onderzoek “Personalized communication” door Joanna Strycharz
Vragen die in de podcast beantwoord zullen worden zijn: Wat zijn de voor- en nadelen van personalisatie voor de consument? Wat weten consumenten over personalisatie en draagt het bij aan hun attitude? Heeft kennis over technische kant van personalisatie invloed op consumentengedrag?

September

Online Masterclass Verdiende Aandacht door Klaas Weima, Peeter Verlegh & André Koster op 15 september
Een workshop waarin Klaas Weima en Peeter Verlegh in gaan op de drivers van aandacht naar aanleiding van het boek Aandachtsmarketing. André Koster bespreekt de relatie tussen winnende Effie cases en verdiende aandacht.

Oktober

Lancering publicatie “Het merk als mens” door Lotte Willemsen & Anne-Lise Kamphuis
Tijdens deze presentatie zal antwoord gegeven worden op de vraag hoe merken menselijke eigenschappen zo kunnen toepassen dat de communicatie met de klant menselijk en betekenisvol is en blijft.

November

Jaarlijks Symposium op 5 november
Een dag die geheel in het teken zal staan van recent wetenschappelijk onderzoek en de lancering van het vernieuwde SWOCC Modellenboek. Patrick De Pelsmacker (Hoogleraar Marketing aan de Universiteit Antwerpen) zal één van de gastsprekers zijn tijdens de bijeenkomst. Daarnaast wordt één van de presentaties verzorgd door Selma Brom, winnaar van de SWOCC Scriptieprijs 2020, welke tijdens het symposium wordt uitgereikt.

December

Boekpresentatie Publicatie “Augmented Reality” door Anne Roos Smink
Tijdens deze boekpresentatie zullen de mogelijkheden en meerwaarde van Augmented Reality voor merken worden besproken.

Boekpresentatie Publicatie “Storytelling” door Komala Mazerant, Lotte Willemsen, Agaath Filkweert & Kim Stolk
Storytelling is een veelgebruikte strategie, maar het ontbreekt vaak aan kennis en handvatten om de uitvoering in de praktijk vorm te geven. Tijdens deze presentatie zal daarom besproken worden hoe marketing- en communicatieprofessionals een effectief merkverhaal kunnen creëren.

 

Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie