Evenement

Geplande evenementen

Publicatiedatum: 24 | 04 | 2020
Delen:

    SWOCC bestaat dit jaar 25 jaar. Ondanks de maatregelen omtrent het coronavirus willen we dit graag (al dan niet digitaal) met jullie vieren. We hebben meerdere workshops, boekpresentaties en het jaarlijkse symposium gepland staan. Bekijk in onderstaande lijst welke evenementen voor jou relevant zijn en blokkeer deze dagen alvast in je agenda, dan houden wij je op de hoogte van de manier waarop we de evenementen laten plaatsvinden.

    2020

    November

    Jaarlijks Symposium op 5 november
    Tijdens deze online jubileumbijeenkomst lanceren we het vernieuwde SWOCC Modellenboek. Onder andere Dorkas Koenen (Chief Marketing Officer Rabobank) zal ingaan op het gebruik van merkmodellen binnen een marketingafdeling. Daarnaast wordt één van de presentaties verzorgd door Selma Brom, winnaar van de SWOCC Scriptieprijs 2020, welke tijdens het symposium wordt uitgereikt.

    Lancering publicatie Het merk als mens door Lotte Willemsen & Anne-Lise Kamphuis
    In deze publicatie zal antwoord gegeven worden op de vraag hoe merken menselijke eigenschappen zo kunnen toepassen dat de communicatie met de klant menselijk en betekenisvol is en blijft.

    Lancering podcast interview n.a.v. rapport Gepersonaliseerde Marketingcommunicatie door Joanna Strycharz
    Vragen die in de podcast beantwoord zullen worden zijn: Wat zijn de voor- en nadelen van personalisatie voor de consument? Wat weten consumenten over personalisatie en draagt het bij aan hun attitude? Heeft kennis over technische kant van personalisatie invloed op consumentengedrag?

    2021

    Boekpresentatie Publicatie “Augmented Reality” door Anne Roos Smink
    Tijdens deze boekpresentatie zullen de mogelijkheden en meerwaarde van Augmented Reality voor merken worden besproken.

    Boekpresentatie Publicatie “Storytelling” door Komala Mazerant, Lotte Willemsen, Agaath Filkweert & Kim Stolk
    Storytelling is een veelgebruikte strategie, maar het ontbreekt vaak aan kennis en handvatten om de uitvoering in de praktijk vorm te geven. Tijdens deze presentatie zal daarom besproken worden hoe marketing- en communicatieprofessionals een effectief merkverhaal kunnen creëren.

     

    Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie