persoon

Lucas Hulsebos

Delen:

Lucas-HulsebosLucas Hulsebos is mede-eigenaar van marktonderzoekbureau DVJ Insights en heeft de dagelijkse leiding over het bureau. Hij heeft ruim twintig jaar ervaring in marktonderzoek in global branding en advertising research voor onder meer Heineken, Microsoft en Google. Hij werkte eerder bij GfK, Verify, MetrixLab en EffectiveBrands.

Daarnaast is Lucas regelmatig spreker op verschillende congressen en masterclasses en is meerdere malen genomineerd en bekroond door de MWG voor het meest innovatieve onderzoek. Ook was hij in 2008 de eerste onderzoeker die een MOAward won.

Daarnaast is hij betrokken bij de Brand Boardroom – een kennisplatform voor c-level marketeers -, lid van de Raad van Advies van de Universiteit van Groningen en EURIB-docent. Van 2015 tot 2019 maakte Lucas deel uit van de Raad van Advies van SWOCC.

Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.