persoon

Hilde Voorveld

Delen:

Hilde VoorveldDr. Hilde Voorveld is als universitair hoofddocent persuasieve communicatie werkzaam bij de Amsterdam School of Communication Research (ASCoR), Universiteit van Amsterdam (UvA). Na haar studie Toegepaste Communicatie Wetenschappen aan de Universiteit Twente, promoveerde ze in 2010 aan de UvA op een proefschrift over de effectiviteit van crossmediacampagnes en de rol die interactiviteit daarin speelt. In haar onderzoek richt Hilde zich op de invloed van mediastrategieƫn op de effectiviteit van commerciƫle communicatie en op het mediagebruik van consumenten.

Begin 2016 verscheen van haar hand de SWOCC-publicatie Mediaorkestratie en eind 2016 publiceerde zij samen met Marijn Meijers en Jiska Eelen de SWOCC-publicatie Creative Media Advertising.

Neem contact op met Hilde Voorveld

Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.