nieuws item

Meedoen aan SWOCC-onderzoek naar CMA

Publicatiedatum: 11 | 05 | 2016
Delen:

Werk jij als strateeg of creatief voor een bureau dat reclamecampagnes ontwikkelt? Door het invullen van een korte online survey kun je een belangrijke bijdrage leven aan het SWOCC-onderzoeksproject over Creative Media Advertising (CMA).

CMA is het inzetten van fysieke objecten (zoals parkbankjes, handdoeken, balpennen, gebouwen) als een advertentiemedium. Er is momenteel weinig bekend over het creatief gebruik van fysieke objecten voor reclamedoeleinden. Om nieuwe inzichten te verwerven over CMA is het belangrijk om het gebruik van CMA in de praktijk in kaart te brengen.

Via een online tool kun je deelnemen aan het onderzoek. Het onderzoek neemt minder dan vijf minuten tijd in beslag. Je wordt gevraagd enkele vragen te beantwoorden over je bureau en het (al dan niet) gebruiken van fysieke objecten voor reclame in 2015. Daarbij kun je ervoor kiezen om uitgebreider deel te nemen en ook campagnematerialen te uploaden.

Alles zal geanonimiseerd en vertrouwelijk worden behandeld. Zodra het onderzoek is afgerond, zullen de onderzoekers je een samenvatting van de resultaten sturen. De bevindingen worden in het najaar van 2016 ook gedeeld tijdens een SWOCC-boekpresentatie.

Link naar het onderzoek: http://bit.ly/onderzoekCMA

Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.