Wetenschappelijke kennis over merken, marketing en communicatie

CGI illusies in het stadsbeeld: De revolutie van CreativAI in Out-Of-Home advertising

Faux Out-Of-Home (FOOH), een recente reclamevorm die de branche omarmt, gebruikt AI in de vorm van Computer Generated Imagery (CGI). Deze innovatie stelt marketeers in staat om grenzeloos creatieve campagnes te maken. Goedkoop, snel en efficiënt. Maar hoe effectief is FOOH eigenlijk?

Lees meer

Marketing: Het Jagen naar Echt Geluk

Initiatieven zoals het World Happiness Report vestigen wereldwijd aandacht op geluk, maar vaak zien we het oppervlakkig. In zijn column verkent Guy van Liemt het concept “geluk” en stelt hij kritische vragen. Door verhalen te vertellen die resoneren met diepere behoeften, kunnen communicatieprofessionals hoop en inspiratie voor verandering bieden.

Lees meer

Verslag: SWOCC bijeenkomst – Sportsponsoring 2024

Op 11 april kwamen zes vooraanstaande sprekers samen om de nieuwste inzichten op het gebied van sportsponsoring te delen. Van de waarde van sportsponsoring tot de verbinding tussen merk en fans, en van samenwerking in de sportwereld tot effectieve sponsoringstrategieën – alle facetten werden belicht. Ontdek de belangrijkste inzichten van het event in dit verslag!

Lees meer

Mail mij 1x per maand een update over merken, marketing en communicatie

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.